Magasin
FORMÅL:
I forbindelse med åbningen af Magasin i Aalborg ønskede Magasin at gøre opmærksom på deres tilstedeværelse gennem et content-samarbejde, hvor de hyldede Aalborg som en by i international klasse inden for kultur, mode og livsstil.
Målsætningen var at gøre opmærksom på åbningen samtidig med, at vi gerne ville være afsender på, hvad Aalborg kan tilbyde som by & herigennem styrke opfattelsen af Aalborg samt at inspirere vores målgruppe gennem troværdigt og relevant indhold.
LØSNING:
Resultatet var en 124 siders Cityguide, som var produceret af Egmont Creative.
Magasinet blev distribueret med Euroman og Eurowoman, samt i Magasin Aalborg.
RESULTAT / TESTIMONIAL:
Målsætningen var for os at gøre opmærksom på åbningen samtidig med, at vi gerne ville være afsender på, hvad Aalborg kan tilbyde som by & herigennem styrke opfattelsen af Aalborg samt at inspirere vores målgruppe gennem troværdigt og relevant indhold.
Samarbejdet med Euroman & Eurowoman gjorde, at vi lykkedes med at kommunikere til vores kunder gennem redaktionelt indhold, vi øgede loyaliteten til Aalborg og derigennem styrkede Magasin Aalborg’s brand position i målgruppen.” -
Britta Luplau, Brand Manager, Magasin
